Alla inlägg den 26 november 2011

Av Elisabeth - 26 november 2011 18:25

I dag var det blåsigt så det förslog. Kanske får vi en släng av "Berit" Det brukar aldrig bli så allvarligt som dom säger tycker jag. Men blåser det så ligger det nära till hands att hänga på sig kameran och gå ner till sjön när man går ut med vovvarna. Tog som vanligt en massa bilder och i dag hade jag beslutsångest vilka jag skulle ta med och vilka som skulle bort så det blev allihop som kan ses nedan.

Solen sken och det var riktigt skönt ute, trots blåsten. Sol har man inte fått för mycket av och när man jobbar och det är mörkt när man skall ut med hundarna på morgonen och det är mörkt när man kommer hem så är sådana här dagar guld värda. Det blev kanske lite naturligt D-vitamin man fick i sig.



   


 

  

 


   


 


 


   


 


   


 


 


   


 


   


 


Avslutar med några bilder på Vanessa som var vild och galen. I dag dök det upp några hjortar och hon sprang några meter mot dom men sen vände hon, det gillar matte....


 


 


 


   


I morgon skall jag till Skövde på genetikföreläsning. Det ingår i SKK:s uppfödarutbildning. Skall bli intressant. Det är Nicolette Hillbertz som håller i föreläsningen. Så klockan 9 skall jag vara hos Harriet V. (Cous Cous salukis) och så åker vi ihop.

Men först är det "Så mycket bättre" i kväll och det kan man inte missa. Vilket jäkla bra program!

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards