Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Elisabeth - 20 oktober 2009 17:02

I förrgår blev min dator svart. Satt och jobbade vid datorn och skulle bara gå ner och dricka lite kaffe. Sen skulle jag bränna bilder på en CD. Sparar alla bilder i en mapp som jag kallar Ej brända bilder. När den rymmer 700 Mb eller strax därunder så bränner jag ut en skiva med bilderna som back up. Skulle som sagt bara gå ifrån en stund. När jag kommer upp så är det bara en stor bild på skärmen. Det finns ingen meny eller något över huvudtaget som går att klicka på. Jag blev tvungen att stänga av på ett sånt sätt som man inte skall stänga av, men vad är att göra?

När jag sen startade upp den så kom det först fram Windows XP och en ruta att det var programfel, sen blev allt svart...nattsvart.

I går var sonen här och försökte rädda vad som räddas kunde men mina obrända bilder är och förblir borta liksom allt annat också då. Jag har ju skivor till en hel del av programmen så det går ju att installera igen. Känner mig fullkomligt tom efter detta. Sånt får bara inte hända men det gör det ju.

Alla mailen är väck och även adressboken. Skall ringa Spray och höra om dom kan hjälpa mig. Vi skall snart skicka varor till Italien och vi har bara haft mailkontakt med den mannen så nu finns inte hans adress kvar. Ja, detta är inte roligt kan jag säga.

Om ni som läser detta och brukar maila till oss ibland vill vara snälla och skicka ett mail hit så jag får igen adresserna så skulle jag bli tacksam. Jag kan läsa mina mail på Sprays hemsida så adressen är densamma.

belara@spray.se


Datorn är bara grundåterställd, därför kommer jag in på bloggen och jag kommer även ut på Internet. Men allt annat, den känslan är inte go...


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards