Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Elisabeth - 1 oktober 2009 21:44

Det finns bilder på Donnas valpar på Nahiniz hemsida och blogg. Valparna är nu 3½ vecka gamla och väldigt söta!!!

www.nahiniz.se


Av Elisabeth - 1 oktober 2009 18:23

På lördag morgon bär det iväg till Eskilstuna på whippetkonferens. Tänk att man skall åka utan gubbe och hundar. Det var inte igår det...i varje fall inte utan hundarna...det blir tomt...kallt...ensamt...

Men det skall bli kul! Fick det preliminära programmet i dag. Jag saknar att inte ämnet mentalitet var med för det har jag för mig att det skulle vara. Men i övrigt blir det diskussioner om lure coursing och RAS i huvudsak och det är ju stora ämnen i sig så tiden lär nog springa iväg. Ser fram mot denna helgen verkligen. Arrangemanget äger rum på Vilsta och där var vi i somras på utställning. Ett fint område med camping och vandrarhem. För min del blir det på vandrarhemmet jag skall sova över. Har packat sängkläder för det måste man ju ha med sig. Resten packar jag i morgon.


Av Elisabeth - 1 oktober 2009 18:13

Hur nyttigt är det egentligen för hundar?

Eller man kanske skall fråga sig hur farligt det är. Mina hundar är i alla fall heltokiga i ekollon. Vi har väldigt många ekar där vi bor och det blir tvärstopp när man passerar en ek för dom skall bara stanna och äta. Jag får säga till på skarpen för att över huvud taget komma därifrån.


  

Ser inte ett dugg gott ut men uppenbarligen är det gott. Skalet är ju inte så hårt som på en hasselnöt för det vet jag ju är farligt för en hund att få i sig, men detta borde magen smälta i alla fall.



Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards