Alla inlägg den 17 december 2013

Av Elisabeth - 17 december 2013 20:48

Tre dagar kvar att jobba...

 

Sen går jag i pension ( lite tidigare). I dag på jobbet kom några elever ner med en blomma till mig och tackade för tiden jag varit där. Jag blev så glad, det kändes så oväntat.


     

- en sån här fin liten orkidé i en vacker vas fick jag -


Det skall bli skönt att få vara ledig och göra lite som man vill men samtidigt är det lite vemodigt att lämna ett jobb man trivs med, men nu har jag bestämt att göra så. Det har varit roligt men jobbigt att jobba i en skolmatsal. Just Djäkneskolan har en mycket trivsam matsal, lagom stor med inte alltför många elever. I dag på julbordet hade vi 314 som åt och det var nog rekord.  Vi är ju trots allt bara två som jobbar där.


- vår trivsamma matsal -


   

- och härliga salldsbuffé -


 

- väldigt roligt att ha fria händer att göra sallader -


Tre dagar återstår alltså....sen återstår vad som skall ske....har lite planer....men det tar vi en annan dag...

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards