Alla inlägg den 30 december 2012

Av Elisabeth - 30 december 2012 22:03

Nu är det slut med alltför kortklippta klor


 

En sån här fick jag i julklapp (konstigt, bilden gick inte att få mindre)


Vi provade den i dag på alla hundarna. Det tog väldigt lång tid men jag tror det går fortare när man blir van. Hundarna fann sig i oväsendet och klorna blir ju bra mycket finare. Runda och släta om man håller på en stund. Som komplement till klotången tror jag den blir bra. 


 

Så här isiga var våra vägar i morse. Inte speciellt roligt. Omöjligt att gå på annat än ute på kanterna och det är ganska jobbigt att gå där med alla hundarna. De halkade rätt bra de med. Kanske var klorna för välklippta!


 

Badviken, mindre tilltalande


 

Issörja


 


 

Det dröjer nog innan stränderna är isfria


 

Här vågar man inte släppa några hundar lösa precis


 


 

Bort mot Dalsland/Värmland sken nog solen


Hur som helst så är det skönt att det är plusgrader. Hoppas bara de isiga vägarna försvinner fort. Det behöver inte komma mer snö nu tycker jag. Det börjar ju bli ljusare ute nu så man vill få lite vårkänsla snart.

I morgon är det nyårsafton och jag tror detta blir sista inlägget för i år.

Därför vill jag önska alla bloggläsare  ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT 2013 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards