Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Elisabeth - 22 januari 2016 17:38

Går dagligen förbi en stor flock dovhjortar...


...men jag har ju hundarna med och kameran ligger hemma, men i dag tänkte jag att solen skiner och det var så fint så när hundarna var hemma gick jag iväg igen med bara kameran. Tänkte att jag skulle försöka smyga mig fram, men det hörs väldigt tydligt när man går i snö. Hur som så lyckades jag komma ganska nära innan ett par stycken tittade upp och då var dom inte sena att sticka iväg, men jag fick några hyfsade kort i alla fall.


 

En del av flocken, som var ganska utspridd


Betar i godan ro


   

Här är det en som tittar åt mitt håll


 

Två ståtliga dovhjortstjurar


 

Skarp trädstam men suddig hjort


Snart var alla försvunna och jag gick hem. När jag ändå gick förbi våra fåglar hemma så tog jag några kort på våra vinterhärdiga kanariefåglar som gärna är ute i snön


           

Hyfsade bilder för att vara tagna genom nätet

 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards