Alla inlägg den 19 november 2010

Av Elisabeth - 19 november 2010 18:14

Ja då har ytterligare en vecka avverkats. Helt sanslöst vad fort veckorna går. Det hinner inte bli måndag förrän det är fredag. Ändå är det skönt när fredagskvällen kommer. I morgon blir det dock ingen sovmorgon för då skall vi till Axevalla (Skara) på utställning. Skönt att ha nära för en gång skull inte minst då det skall komma snö i natt. Usch...vill inte ha...Det blir väl till att ha täcke på hundarna. I morgon skall jag också hämta min snugglebag som jag beställt till whippet. Skall bli kul att se om dom gilla att krypa in i den. Det är en tjej som har italienare som gör dom och hon står och säljer på utställningen. Risken är väl att man vill ha fler än en.

Har inte hunnit blogga så mycket i veckan för jag håller på att uppdatera min hemsida. Den har gått på sparlåga länge nu men nu börjar det lossna och jag får gjort lite varje dag. En hel del gammalt som jag lägger ut igen då det försvann när vi hade datorhaveri men som väl är så är det sparat. Just nu har jag lagt ut gamla teckningar som jag gjort i ungdomen. Ibland kan man längta efter att fortsätta teckna men jag vet inte hur jag skall hinna...!!! Får kanske bli pensionär först, då lär man ha tid, eller?

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards