Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Elisabeth - 12 augusti 2010 20:39

Nu har vi varit borta i 14 dagar och 150 mil har vi åkt! En massa intryck och en massa bilder tagna men hinner inte lägga ut några just nu.

Har varit i Vilsta på whippetspecial, i Västerås på Vinthundsutställningen, i Norberg på LC- prov och i Svenstavik på utställning 3 dagar i rad. Dessemellan har det varit semester. Härligt att vara ute med husvagnen. Inte direkt semester när man kommit hem.

Det är en hel del att göra när man varit borta. Gräset var högt, kan jag säga och det hade regnat mycket. Tomater har mognat, vinbären är nästan övermogna. Några svarta vinbär blev det inte i år, synd, för de är så goda. Det var väl den hårda vinterns fel. Tvättmaskinen har gått på högtryck men det är dåligt torkväder både ute och inne. Luftfuktigheten är mycket hög.

I morgon skall jag till tandläkaren....usch....gillar inte....

På måndag börjar jag jobba igen....usch...gillar inte....

Vill vara ledig, sommaren går som vanligt alldeles för fort.

När vi kom hem låg det ett fint kort i brevlådan. På det stod det att jag kunde hämta askan efter Fejdi....blev ledsen....

Hälsade på en fin gammal whippetdam på 14 år häromdan (Klenod´s Olga). Då blev jag också ledsen, tänkte att egentligen kunde både Jemmi och Fejdi levt. Varför blev inte de 14 år?

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards