Alla inlägg under februari 2016

Av Elisabeth - 3 februari 2016 17:44

Alltid roligt att träffa sina "valpar"


I detta fallet Dino som snart fyller 14 år. Matte och husse har flyttat tillbaka till våra trakter igen så nu kan det bli tillfälle att träffas lite oftare. Fast Dino är ganska skruttig. Ja pigg och glad är han men lite stapplig och hörseln är dålig. Egentligen skulle jag kunna haft honom men jag tycker det är lite för mycket för honom att komma in i vår stora vilda flock! Vi har ju inte haft Dino på flera år, så de yngre hundarna vet inte vem han är. Nu erbjöd sig Angelika, som hade Dinos kullbror Cream tidigare, att ha honom ett par dagar och så blev det. Det gick väldigt bra så han kommer nog tillbaka om ett par veckor för besök i några dagar igen. Kul, tycker jag. Man vill ju hjälpa sina valpköpare och detta blev ju en bra lösning.


Ett grisöra om dan håller tänderna fina


     

Fina gammelmannen


 

Om jag är intresserad så kanske jag kan få något gott...


 

Jaa, det lönade sig att se söt och utsvulten ut...


 

En Dentastix är inte fel heller

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards