Alla inlägg den 15 november 2015

Av Elisabeth - 15 november 2015 22:13

Där har vi gosat med valparna...


e. Belara Nemo u. Delaklin´s U R My Precious. Ett härligt gäng med två hanar och fyra tikar, nästan 8 veckor gamla. Ett helt underbart gulligt gäng valpar. Så himla framåt och sociala. Sen att dom var väldigt lika både sin mamma och pappa och inte minst farmor Sunny (Play A While Solstaden). Alltså....hade jag inte redan haft sju hundar....ja, jag säger inte mer. Är så himla sugen på att någon gång i framtiden få äga en hund med denna underbara färg som alla valparna har. Så vackra, ljuvliga uttryck! Det var alltså jag och Kerstin (Nemos ägare) som var där. Hade varit roligt att ställt upp dom och fotat men jag vet inte vad tiden tog vägen, timmarna bara försvann...

Hur som så blev det ett antal gulliga bilder men tyvärr vet jag inte vilken valp som är vilken. Jag vet bara att det ännu finns ett par valpar kvar att tinga så om någon är intresserad så hör av er till Anneli Björkman utanför Alingsås. Hon finns även på facebook!


 

Hela gänget samlat


       

Så mumsigt med jeanstyg så man somnar...


 


 

Alltså, man fullkomligt smälter -


 

- inför dessa ljuvliga ögon


Fint med blå mask


       


     

Liiite trött -


   

- mera trött -


 

- sussar sött vid gosedjuret


Dags att åka hemåt innan det blev helmörkt. Hade inte varit svårt annars att stanna ett par timmar till. Är jätteglad att jag kom iväg och fick tittat på valparna och det ska bli väldigt roligt att följa dom i livet. Hoppas få se dom både på utställning och på lc eller på någon annan aktivitet.





Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards