Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Elisabeth - 25 mars 2014 18:10

Det är väl så det är i valplådan just nu

 

Små runda bollar är dom, påminner lite om mopsar i kroppen!!! Fullt av rynkor både här och där. Ja gott är det att Vanessa har mycket mjölk och de där rynkorna bekymrar jag mig inte för, de lär de snart springa av sig.

Jag hade ju tänkt att inte ta några kort i dag men så började de leka och då sträcker man sig efter kameran. Fast jag behöver ju i och för sig inte lägga ut några bilder, men det kan jag ju inte heller låta bli.



   

- hane 1 -


   

Ingen bra bild men jag har aldrig varit med om att ögonen blivit olikfärgade av blixten. Dessutom har jag aldrig sett röda ögon på en hund. Gula eller gröna brukar de bli.


- ser ut som om han själv kliar sig i huvudet -


     

- busungar -


         

Medan brorsorna busar så är det inte dumt att ha mjölkbaren för sig själv, så länge det nu varar.


- aj, aj. här är redan en av dom på väg -


 

- det är bara att dela med sig -


 

- nej, nu är nästa också på väg -


 

- han fastnade visst och ville viska något sött i mammas öra -


 

- nä nu mosar vi morsan -


 

- å jag då, snart så stor så jag tar mig över kanten - 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards