Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Elisabeth - 24 mars 2013 18:29

Ibland är det roligt att bara åka ut med bilen


Det gjorde vi ofta förr i tiden då bensinen var billig, men ibland gör man det ändå. Bara kör dit näsan pekar ungefär. Inget bestämt mål alls. Efter en härlig långpromenad med hundarna på morgonen så drog vi iväg och efter många slingriga och vackra grusvägar så befann vi oss nära Tidans Loppis. Det är enormt stort. 3 våningar högt och där finns massor av krafs. Jag för min del tittar bara efter vinthundar och det har man hittat ibland men ofta har de varit för dyra. I dag dök jag på en vacker borzoi som jag inte kunde motstå. Den stod i en glasmonter så den var hel och fin. Den köpte jag och så får vi se om jag behåller den eller om någon vill köpa den. Roligt att samla på vinthundar, helst då korthåriga sådana. Dessutom fick vi syn på en massa broscher med olika hundraser. Dom finns också här hemma nu men dom har jag inte hunnit ta bild på än.


 


 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards