Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Elisabeth - 9 mars 2013 18:38

Återigen en solig och fin dag


Det blev en härlig runda ner till sjön. Det var delvis ganska isigt att gå men det blir bättre och bättre. I dag vågade jag mig på att släppa hundarna vid sjön, men en bit ifrån. Vill verkligen inte att de skall springa ut på isen.


 

Det lär dröja innan jag släpper hundarna på dessa berg


 

Vackert är det i alla fall, men fy vad isen "råmade"


 

Smilla står och lyssnar på den mullrande isen och trodde absolut det var ett djur som lät


 

Ganska snöfritt i skogen


 


 

Gick faktiskt i kanten på sjön. Där var det lätt att gå


 

Solen värmde härligt. Vid stenen här satt vi och njöt en stund, vovvarna och jag


 

Hemma igen och alla fem satte sig så fint på bänken


 

Hela flocken samlad.


 

Gamla Nova


 

Nòri


 

Härifrån har Nòri full koll på grannskapets katter


 

Nova vilar efter dagens runda. Härligt, hoppas det blir fint i morgon också.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards