Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Elisabeth - 10 januari 2013 23:00

Det är redan den 10 januari


Har inte hunnit blogga sen nyår faktiskt. Vet inte vart tiden tagit vägen, men fort går den i alla fall. Lägger ut en gullig bild på Smilla och Tindra som sover bredvid varann i soffan, någon av dom sista dagarna i december.


 


Jag har inte varit ledig under jul/nyår annat än på de röda dagarna, så tyvärr kom vi aldrig till My Dog när vinthundarna skulle gå, men vi åkte dit på lördagen bara för att titta lite. Alltid roligt att gå runt och kolla och man träffar alltid någon man könner även om det var "fel dag".

Handlade väldigt lite men vi fick nog med oss förkylning därifrån för nu är husse vrålförkyld och allmänt krasslig. Så jag får väl vänta på min dos med antar jag. Håller tummarna att jag slipper.


På söndagen hälsade vi på hos Dexter och Frodo. Alltid lika roligt att se dom. Speciellt Dexter så klart. Våra hundar fick leka med dom i trädgården, vilket uppskattades. Tyvärr inga bilder för det började mörkna när de sprang runt. Har för övrigt inte tagit några bilder nästan alls i år än, men det kommer...


Kloslipen fungerar bra och det går fortare nu när man har blivit lite van. Tänderna är ett annat kapitel. De måste gås igenom med jämna mellanrum. Det är alltid husse som gör det.


 

Smilla är beredd


 

Extraljus och gummimatta är bra attiraljer


 

Vanessa finner sig bra i behandlingen


 

Även Nòri sköter sig i sammanhanget


I morgon är det fredag och till helgen skall det sista av julen städas bort. Hoppas också på bra väder för en långpromenad med hundarna skulle sitta fint. Det är mörkt både innan och efter jobbet så jag kommer inte ut alls under veckorna. Längtar så efter ljuset så att jag kan gå mina 4-5 km innan jag åker och jobbar men då måste det vara ljust kl 7 på morgonen för att jag skall hinna och det dröjer nog några veckor än.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards