Alla inlägg den 19 november 2012

Av Elisabeth - 19 november 2012 20:56

I dag hände följande gullliga händelse


Jag tycker i alla fall att det var lite gulligt! Det var husse som berättade följande när jag kom hem från jobbet i dag.

"När jag skulle ge hundarna lite filmjölk (det får dom alltid) efter promenaden så gav jag först whipparna som vanligt och sist Nòri. Hon fick sin skvätt och jag sa ...här har du... och gick därifrån. Efter en liten stund kom Nòri ut i köket och ställde sig och tittade på mig. Jag undrade vad det var, varför hon kom ut så fort så jag gick med henne till hennes skål i rummet. Då står Vanessa och slickar i hennes fil men det var inte det som var det gulliga utan att hon rörde inte filen för jag sa inte ...varsågod...utan jag sa...här har du. Visst var det gulligt. Sen att Vanessa drack upp den det var en annan sak. Nòri fick en skvätt igen och ett varsågod och så var allt frid och fröjd.


Avslutar med några sommarbilder på Nòri och bästisen Vanessa och bästisen Husse! Bilderna tagna av barnbarnet Jessica.



 


 


 


 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards