Alla inlägg den 18 april 2011

Av Elisabeth - 18 april 2011 20:43

På fredag, långfredag, gäller det....Då skall Nóri göra sin LC debut och få springa ett lopp själv. Hon sprang ju ca 100 meter på KM:et i Kode i oktober förra året men det tog ju slut lika fort som det började. Vad är 100 meter för en jaguar att springa...Nu blir det förhoppningsvis ett helt lopp. Hennes lust att jaga är det ju inget fel på så det borde gå bra. Träningen äger rum utanför Katrineholm och när vi gjort det så bär det av till valphagen på Klenod´s för ett slutligt val....

I fredags var valparna 6 veckor och Sofia Sandström var nere och tittade och tog en del kort. Jag har fått lov att använda hennes kort här i bloggen även om hon inte var helt nöjd med bilderna. Har valt att inte visa hanarna då dom inte är av intresse i den bemärkelsen men dom finns på Klenod´s hemsida om någon vill se dom.


  Tik 1


 

Tik 1


  Tik 2


 

Tik 2


  Tik 3


 

Tik 3


  Tik 4


 

Tik 4


På dessa bilderna så är tik 1 snyggast i mitt tycke, speciellt i stående men när jag såg dom för två veckor sen så var tik 3 mest tilltalande och det står nog fortfarande mellan dessa två, med liten övervikt mot nr 1. Men det beror på vad man tycker när man ser dom livs levande. Så ännu är det ett ganska oskrivet kort. På fredag kväll vet jag besked.

Vad tycker ni kära tittare?

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards