Alla inlägg den 4 september 2010

Av Elisabeth - 4 september 2010 20:45

Nu var det snart en vecka sen jag skrev. Får bli lite från i dag. Har varit på en inofficiell utställning med Nóri i Istrum (utanför Skara ungefär). Det var VKLC Västra (Verksamhetsklubb Lure Coursing) som hade anordnat en utställning. Vi hade verkligen tur med vädret. En underbar höstdag med idel solsken. Jag anmälde mest för att det var en vinthundmänniska som skulle döma men p g a lågt deltagarantal så blev det bara en domare till alla. Men det var kul ändå. Tyvärr har jag inga bilder men jag blev fotograferad med Nóri så kanske kan jag låna någon bild framöver. Hon blev BIR valp med HP och BIS 4. Det var nio valpar i BIS:et. Hon skötte sig i alla fall bra och det är ju en väldigt bra träning att åka på såna här valputställningar. Nu återstår bara två, Laröd och Sofiero. Till Sofiero anmälde jag Nóri bara för att det var en ungersk domare och så blir det domarändring även där. Surt...men det kommer i alla fall att vara två  magyarer denna gången. Nóris syster är också anmäld och det skall bli kul. Snart går hon i juniorklass och då blir det mer "på allvar" om man säger så. Det blir i alla fall officiellt.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards