Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

SORG

Av Elisabeth - 18 juni 2010 11:03

I förrgår dog min kusins man. Han blev bara 62. Cancern tog hans liv. Det är så himla orättvist att behöva dö alldeles för tidigt.

Vi har haft så mycket roligt ihop under alla år och verkligen delat både glädje och sorg med varandra. I ganska många år bodde dom här i vår by. Min kusin och jag har i princip vuxit upp ihop, så hon är nästan som en storasyster. Hon var jämt med oss ute på sjön när vi var små och sen när vi blev stora och träffade våra respektive så har vi hållit ihop och även semestrat ihop.

Ja det finns så många minnen genom åren och vi har egentligen ännu inte fattat att han är borta, ändå känns det så sorgligt och ledsamt. Tårarna kommer när jag  skriver detta men nu skall jag försöka fokusera på att det skall vara en rolig dag i dag, min födelsedag!

Så nu blir det inget mer bloggande i dag.

 
 
margus

margus

19 juni 2010 08:54

Livet ÄR orättvist. Förstår att det känns tomt och ledsamt, så mycket som ni har upplevt tillsammans. Tänker på er.
Och grattar samtidigt, med tanke på DIN dag. Sorg och glädje går hand i hand. Sådant är livet.
Kram.

http://margus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - Torsdag 14 mars 13:15


Försökte ladda upp 5 bilder, men det blev bara en. Får duga så länge.   10 grader varmt idag. Bilden är från Henriksberg, en lugn och stilla dag ...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:27

Hemsidan www.belara.net Nu i början av mars så upphör både Belaras Hundhantverk och kennel Belara. Då Claes-Göran gått bort så existerar inte firman längre och på kennelsidan händer inget nytt. Inga nya hundar, inga valpar, ingenting....Att då beta...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:17

Skottdagen idag     Sista dagen att jaga hjort med hund, ja inte bara hjort så klart men det är dom som behöver jagas här. Undrar just hur många dom skjutit denna säsongen. Alltför få med tanke på att det kryllar av dom... ...

Av Elisabeth - Söndag 4 feb 14:22


Eftersom det är första inlägget för i år säger jag GOTT NYTT ÅR   Ja, detta året har ju varit tufft kan man säga. Ja ända sen jul faktiskt. Det var då jag blev ensam efter att ha firat 54 jular ihop. Tur man har barna som stöd och stöttning oc...

Av Elisabeth - 27 december 2023 21:37

En elak cancer i tarm och lever  Han blev bara 75 år     ...

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards