Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Elisabeth - 12 mars 2010 18:09

Nóri har nu blivit 10½ vecka. Hon har börjat springa mot altandörren när hon blir kissenödig och hinner man bara uppfatta det så händer inget inne. Nu hinner man ju inte det varje gång men det är ju ett framsteg varje gång det blir. Nu är hon dessutom gärna ute i snön för det är mildare ute och så leker hon med Blondie och Smilla. Lite pipig är hon när man går med henne i koppel ibland och jag vet inte riktigt vad det är hon vill eller inte vill, men det växer nog bort!

Kunde inte motstå att ta nya bilder där hon ligger i kökssoffan som är en favoritplats. Hon både tar sig upp och går ner från soffan själv. Än har hon inte hoppat över armstödet och ner utan kryper liksom ur. Det är bra det!


  

Blir det bra så...


 

...eller så... 


  

...eller i profil...


  

...eller pussmunnen så här...


  

...eller skall jag visa mina krokodiltänder...



Av Elisabeth - 12 mars 2010 12:31

Usch i dag fick jag t o m stanna hemma från jobbet. Jag snorar och snörvlar och hostar och nyser!

Då skall man inte servera mat till barn. Alltså blev jag hemma i dag. Det har nog inte hänt på de senaste åren att jag varit hemma och sjuk. Kan inte minnas när det var ens.

Har slappat och tittat på lite DVD:er som legat och väntat på att bli tittade på.

Har inte ens varit ute med hundarna, det har husse gjort, sen har jag bara släppt ut dom i trädgården. Det blev ju fint väder, morgonen började med snöglop. Men nu porlar det igen för fullt.

Skall på 13 årskalas i morgon är det tänkt. Äldsta barnbarnet fyller tonår. Hoppas jag är bättre då så vi kan åka. Nóri skall få åka med och det blir ju en ny miljö för henne med flera barn och några marsvin att hälsa på.


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards