Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Elisabeth - 25 februari 2010 22:23

I dag var jag på bokrean i Mariestad. Jag var duktig och köpte bara en bok.

KAK:s kartbok över Sverige. Den kostade bara 79:-

Det gäller att ha aktuella vägar när man skall ut och åka i sommar igen. Våra kartor har varit rätt gamla (det blir dom ju fort) och ibland stämmer inget. Vi har nämligen ingen GPS utan det är jag som är kartläsare.

Av Elisabeth - 25 februari 2010 17:05

I dag har vi slängt den gamla hemsidan som bara har krånglat.

Det är Helen (dottern) som har gjort allt jobbet. Jag hade först ingen aning om att hon hade börjat lite smått men när det blev lite struktur i den så kom hon hit hem och visade vad hon åstadkommit. Så vi bestämde att hela hemsidan skulle göras om och få en helt ny design. Så det som ligger ute nu är det nya.

Det finns nästan inget på hemsidan än men det kommer efterhand.

Jag skulle önska att ni som kollar vill tala om ifall ni upptäcker fel på hemsidan. Ibland kan det vara svårt att se själv eller så kan hemsidan se konstig ut för en del kanske och då är det bra att få reda på det.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards