Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

WINDOWS XP HOME EDITION

Av Elisabeth - 21 oktober 2009 17:50

Finns det möjligen någon där ute som har en sån skiva att låna ut till mig?

När jag köpte min dator för drygt 3 år sen (köp genom kommunen) så ingick Windows XP Home Edition och jag har en laglig licensnyckel men jag har ingen skiva. För att kunna formatera om datorn så måste man ha en skiva sen när man skall installera Windows igen och formatera behöver man göra då och då. Jag har aldrig gjort det. Det är ju som att ränsa bort gammalt skräp om jag förstått det hela rätt. Det är jag dålig på annars också!!! Får jag bara tag på en sån skiva så kan sonen säkerligen fixa resten, säger han, men han vet ingen heller som har. Den som eventuellt lånar ut får naturligtvis tillbaka sin skiva igen.

Min adressbok kunde inte Spray återskapa, det fick jag besked om i dag. Trist.


 
 
Marie Sandberg

Marie Sandberg

21 oktober 2009 20:24

Jag har en skiva (som följde med min bärbara företagslaptop) och den heter "SetPoint 4.60a Windows XP Windows Vista". Kolla med Din son om det är något som han kan använda! I så fall skickar jag den gärna till Dig.... Vad gör man inte för sina medmänniskor i nöden:-).
Maila mig så jag vet så försöker jag få iväg den så fort som möjligt.
Kram Marie

http://www.mibisans.blogg.se

 
margus

margus

21 oktober 2009 22:59

Köp genom kommunen... hmmm...
Leasing...? På hur många år då...?
Borde inte kommunen ha skivan?
Ska se efter vad som finns här. Mycket osäkert kort.

Det är ett oskick att de inte levererar skivan när man betalar för sig.

http://margus.bloggplatsen.se

 
Elisabeth

Elisabeth

22 oktober 2009 21:02

Nej Marie det går inte med den skivan, tyvärr.

http://bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - Torsdag 14 mars 13:15


Försökte ladda upp 5 bilder, men det blev bara en. Får duga så länge.   10 grader varmt idag. Bilden är från Henriksberg, en lugn och stilla dag ...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:27

Hemsidan www.belara.net Nu i början av mars så upphör både Belaras Hundhantverk och kennel Belara. Då Claes-Göran gått bort så existerar inte firman längre och på kennelsidan händer inget nytt. Inga nya hundar, inga valpar, ingenting....Att då beta...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:17

Skottdagen idag     Sista dagen att jaga hjort med hund, ja inte bara hjort så klart men det är dom som behöver jagas här. Undrar just hur många dom skjutit denna säsongen. Alltför få med tanke på att det kryllar av dom... ...

Av Elisabeth - Söndag 4 feb 14:22


Eftersom det är första inlägget för i år säger jag GOTT NYTT ÅR   Ja, detta året har ju varit tufft kan man säga. Ja ända sen jul faktiskt. Det var då jag blev ensam efter att ha firat 54 jular ihop. Tur man har barna som stöd och stöttning oc...

Av Elisabeth - 27 december 2023 21:37

En elak cancer i tarm och lever  Han blev bara 75 år     ...

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards