Alla inlägg den 10 september 2009

Av Elisabeth - 10 september 2009 21:17

I morgon åker vi söderut. Jag har en veckas semester, drygt, så vi skall först till Ängelholm och hälsa på hemma hos Dino (Belara Hotblooded) och Enzo (Play A While Professor Baltazar). De bor ju inte i Skara längre så vi ses inte så ofta. Men det skall bli kul.

Sen åker vi vidare till Helsingborg och vinthundklubbens utställning i Laröd. Den är på söndag. På lördag går vi nog och tittar på Sofiero men vi har inte anmält några hundar dit. Däremot har vi anmält 3 st. till Laröd. Häromdan ringde en därifrån och sa att mina hundar inte var betalda. Det gjorde jag 5/8 så det var i god tid.

Trodde allt var frid och fröjd men i dag kom ett brev att mina hundar inte får vara med på utställningen!!!! Anmälde  hundarna den 4/8 och det har jag sparat och skrivit ut. Mailade detta till dom berörda men har inget hört så vi får se om vi kommer med eller inte. Snopet när man åker så långt och har planerat allt. Vi skall i o f sälja där också men ändå. Jag vill ju ställa ut också.


Efter helgen åker vi runt lite som det faller sig och bara kopplar av. Skåne har mycket fint att erbjuda. Sen lagom till helgen därpå så åker vi upp till Horn och LC provet där. Har anmält 3 dit och där vet jag att dom kommer med!!!


Alltså...bloggen tar en låång semester. Hade varit roligt att kunna blogga på resan men sån lyx har vi inte så vi har dator med oss. Det är nog bra att ha semester från den också!


Ha det gott, alla trogna läsare.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards