Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Elisabeth - 27 augusti 2009 20:23


I dag har jag tagit med pappa ner till stan (Mariestad) för att shoppa.

Hur fort går det att shoppa med en 94-åring som nästan inget ser? Inte såå fort kan jag säga. Men det var behövligt. Så nu har pappa fått nya chinos, nya mysbrallor, kallingar och undertröjor. Det kändes som en god gärning och han var så nöjd, så nöjd. Vi handlade allt på Dressman och där hade dom dessutom 40% på allt. Så kalaset gick bara på 525:- Verkligen billigt.


Borde skicka dit "gubben" också men det är väl inte lönt att ens nämna ordet klädaffär. Det skall vara hårdare grejer, typ plåt, om det skall vara något att bry sig om!!! Det kanske vore nåt med en medeltida brynja? Den är val ganska "plåtig".


Snart dags att köpa almenacka för nästa år och börja planera....nu stod alla LC prov på Whippetklubbens sida och så är det utställning i Byske....långt....vore kul att komma dit någon gång när det inte är minus 28 grader....kommer du ihåg, Inger? Brrrrr....


Nu skall jag betala månadens räkningar för oss, för firman, för pappa. Det kanske också är en god gärning, vad vet jag!

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards