Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Elisabeth - 23 augusti 2009 22:19


Sent i kväll var vi hemma igen efter en trevlig helg i husdjurens tecken. Våra egna hundar tillbringade mesta tiden i husvagnen men dom trivs verkligen att vara där så de bryr sig inte när man går från dom. Skönt är ju det.

Det var väldigt mycket att se på och jag har tagit MASSOR av kort men ännu inte hunnit titta på dom för nu är jag trött. Sätter jag mig med kameran vid datorn och börjar lägga över bilderna så vet jag att tiden kommer att rusa iväg och då försvinner tröttheten och jag kan sitta uppe hur länge som helst, men just nu vill jag gärna fortsätta vara trött så att jag somnar fort när jag lägger mig och är pigg i morgon när jag skall upp och jobba.

Så i morgon kväll hoppas jag kunna visa några bilder.


Ja, nu kom jag plötsligt på att Muscot skall till veterinären igen och dra mer tänder. Klockan 4 i morgon eftermiddag. Han har ont i någon tand. Men han är inte värre däran än att han kan para sin syster som just nu löper!!!

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards