Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Elisabeth - 16 mars 2009 18:11


I dag har jag inte haft tid att gå på varken yoga eller core. Blev väckt tidigt i morse (6.50) i min sköna nattsömn av att arbetsledaren ringde och sa att min arbetskamrat var sjuk (vi är bara två som jobbar i det köket) och hon undrade om jag kunde vara på jobbet inom 40 minuter. Jag sa ja, varför vet jag inte men jag sov nog när jag svarade. Hur som helst var det bara att rusa upp, slänga i sig lite gröt och åka och jag hann nästan. Klockan 8 var äggen kokta till barnen i förskolan och sen var arbetsdagen i full gång. I morgon blir det samma sak fast då går jag ju upp så jag hinner äta och ta det lugnt. Det är viktigt för mig att äta i lugn och ro på morgonen och helst ha ögnat igenom dagstidningen också.

I går kväll bestämde vi att ta sovmorgon i dag vilket innebär att vi går upp halv 8 och så går jag inte med ut med hundarna utan det får husse klara själv. Vi var nämligen väldigt trötta efter gårdagens LC-träning. Men av det blev det alltså inget.


Sen höll jag på att glömma av att jag i morgon skall hämta 144 kg djupfrusen hundmat och frysboxen tömde jag häromdan men den var ju full av vatten i botten och behövde rengöras. Det tog sin tid men nu är den påsatt och redo för en laddning mat till vovvarna.


Tvättmaskinen har också gått för fullt i dag med alla leriga kläder och hundtäcken sen i går.


Sen upptäckte jag att müslin var slut och det går ju inte an. Bara att sätta igång.


Nu sitter jag här och skriver om allt detta och snart är det dags för Cesar Millan och sen Hundcoachen.


Efter det är det sista hundrastningen och sen natti natti. Kanske hinner jag läsa lite innan jag slocknar.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards